Sunday, May 10, 2009

Bercuti Bersama Trainers

seronoknye dapat menghabiskan masa bersama sahabat trainers selama 2 hari 1 malam di Glory Beach Resort PD. mungkin ini kali terakhir kita bercuti bersama-sama, lepas ni semua sahabat akan memulakan episod baru berpraktikum di tempat yang jauh melangkau 3 buah negeri iaitu Perak, Selangor dan KL. susah dah nak jumpa lagi kalau jumpa pun tima konvo nanti.

yang paling penting bila masing-masing dah berpraktikum, perubahan pasti ada coz masing-masing perlu menjalani latihan sebagai seorang kaunselor di setting sebenar bukan lagi di campus, perlu berdepan dengan pelajar yang pelbagai ragam, berhadapan dengan pentadbir sekolah dan guru-guru serta perlu berhubungan baik dengan kaunselor sekolah harapnya dapat membantu. kata Mamu "bila dah keluar nanti kita dah tak jadi diri kita, bukan lagi pelajar macam sekarang" lebih kurang gitu la tul tak Mamu? so kat PD boleh la berlagak cam student sekolah lagi.









apapun kenangan bersama di PD pasti tak akan ku lupakan. terima kasih sahabat sekalian walaupun ada yang masih belum setle tesis sanggup turun demi mencipta memori terindah bersama trainers.














No comments: